Vóór 22:00 besteld = vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €20 (NL/BE)
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Vóór 22:00 besteld = vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €20 (NL/BE)
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Vóór 22:00 besteld = vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €20 (NL/BE)
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Vóór 22:00 besteld = vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €20 (NL/BE)
Gratis retourneren binnen 30 dagen
Hulp nodig?
Klantenservice Deleca
Voor vragen of ondersteuning kun je contact met ons opnemen:
📞 Telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur via 085-0786322
📧 E-mail:
Stuur ons een bericht op service@deleca.nl – we reageren zo snel mogelijk.
Persoonlijk contact
Professionele hulp
Eerlijk & Transparant
Of vind hieronder snel zelf je antwoord
Gratis verzending vanaf €20 in NL/BE.
Bij Deleca betaal je geen verzendkosten bij bestellingen boven de €20.
Voor orders onder de €20 geld een vast laag tarief van €4,95!
Ja! Binnen een uur na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Heb je niets ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
Op werkdagen vóór 22:00 besteld? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden & wordt je bestelling meestal de volgende dag bezorgd. In uitzonderlijke gevallen kan het iets langer duren.
Soms kan er vertraging optreden door drukte bij de bezorgdiensten. Wacht in dat geval een extra dag af. Nog steeds niets ontvangen? Stuur ons een berichtje, we kijken graag met je mee! 😊
De garantietermijn verschilt per product en staat vermeld op de productpagina. Is je product beschadigd bij levering? Stuur dan een paar foto’s en je bestelnummer naar service@deleca.nl, en we regelen een kosteloze omruiling.
Let op: fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Bij ons heb je 30 dagen bedenktijd. Neem contact met ons op via service@deleca.nl of stuur ons een WhatsApp-bericht. We kijken graag samen naar een passende oplossing!
Ja, dat kan, maar alleen binnen 1 uur na het plaatsen van je bestelling. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail service@deleca.nl of WhatsApp.
Niet helemaal tevreden? Laat het ons weten! Stuur een e-mail naar service@deleca.nl of een bericht via WhatsApp.
Meer informatie over retourneren vind je ook op onze retourpagina. 😁
Heb je een klacht over een product of over onze service? Dat vinden we natuurlijk vervelend en lossen we graag zo snel mogelijk met je op.
📩 Hoe kun je een klacht indienen?
Je kunt je klacht indienen via ons contactformulier, of rechtstreeks mailen naar service@deleca.nl. Vermeld daarbij je ordernummer en omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is.
📆 Binnen welke termijn krijg je reactie?
Wij geven je binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. We proberen altijd samen tot een oplossing te komen waar jij blij van wordt.
🧾 Wat als we er niet uitkomen?
Ben je na onze reactie nog steeds niet tevreden? Dan kun je je klacht ter bemiddeling voorleggen:
-Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl
-Thuiswinkel Zakelijk via www.thuiswinkel.org
Wettelijke garantie betekent dat je mag verwachten dat een product naar behoren functioneert. Onze garantievoorwaarden op de website verwijzen naar onze eigen fabrieksgarantie.
Ja! Wij maken gebruik van Trustpilot. Na je bestelling ontvang je een uitnodiging om een review te plaatsen. Trustpilot controleert de echtheid door het e-mailadres te verifiëren met de bestelling.
Voor meer informatie: https://nl.legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers
Bedrijfsnaam: MaTotZo Commerce B.V. / Deleca
Adres: Hovenierstraat 29, 2671 DB Naaldwijk, Nederland
BTW-nummer: NL861424451B01
KvK-nummer: 78493129
Heb je nog vragen? Stuur ons een e-mail op service@deleca.nl of een WhatsApp-bericht. We helpen je graag! 😊
Heb je een andere vraag?
Vóór 22:00 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf €20 (NLBE)
Gratis retourneren binnen 30 dagen